Albatros, altijd goed!
Albatros hotline
Albatros Hotline

Veelgestelde vragen

  1. Waarom gebruiken jullie een vogel/Albatros op jullie website?
    Als bedrijf willen we een tikkeltje anders zijn dan andere bedrijven. Om dat te realiseren hebben wij ‘Jos’ in het leven geroepen. Jos is namelijk onze Albatros. Jos is aardig, aaibaar en houdt overzicht. In onze uitingen gaat Jos ons helpen in alles richting onze klanten. Trouwens Jos is gek op koekjes!

  2. Is het mogelijk om bestellingen af te halen?
    Het is voor u als klant mogelijk om uw bestelling bij ons magazijn af te halen.

  3. Hoe kan ik klant worden?
    U kunt uw gegevens invullen via ons contactformulier. Wees daarbij zo volledig mogelijk. Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag contact met u op te nemen. Zet u schrap, het kan dus snel gaan!

  4. Ik zie niet alle producten op de site, hoe kan dat?
    Dat klopt. Zodra u klant wordt krijgt u toegang tot onze webshop. Hierin ziet u alle producten welke we voeren. Omdat we direct toegang hebben tot ca. 30.000 producten, kunnen we u zeker goed bedienen. We stemmen het assortiment af op de behoeften van onze klanten.

  5. Waarom zou ik zaken moeten doen met u?
    Om de eenvoudige reden dat wij moeite doen voor onze klant en onze klant centraal willen stellen. Daar komt nog bij dat we over een breed assortiment beschikken, snel kunnen schakelen en gunstige condities hanteren. Door in grote hoeveelheden bij de bron te kopen, profiteert u daarvan mee.

  6. Hoe word ik een Albatrosser?
    Wanneer er vacatures zijn, dan kunt u die lezen onder Vacatures. Mocht u van mening zijn dat u, ondanks dat er geen vacatures zijn, toch van meerwaarde kunt zijn voor ons bedrijf, schrijft u ons dan een brief voorzien van een CV. En wellicht wordt u een Albatrosser.

  7. Op uw website schrijft u dat u ook maatschappelijk betrokken wilt zijn. Waarom?
    We leven in een prachtige wereld. Om deze wereld bewoon- en leefbaar te houden doen we er verstandig aan om iets te doen. Elke bijdrage, groot of klein, kan leiden tot een schonere en betere wereld. We vinden het daarom belangrijk om bij te dragen aan de maatschappij. Ook voor de volgende generaties. Doet u ook mee?

  8. Is het niet raar dat u als groothandel in het weekend gesloten bent?
    Ja en nee. Tot op heden is het ons gelukt om het weekend ‘vrij’ te houden. Wij gunnen iedereen namelijk weekend. In elk geval blijven we zondag gesloten. Zondag zien we als een echte rust- en familiedag.

  9. Ik heb diverse vragen. Hoe krijg ik deze beantwoord?
    Voor al uw vragen mag u ons bellen. Uw vragen kunnen doorgaans direct beantwoord worden. Wanneer dat niet het geval is, wordt u teruggebeld. Bel gerust, Jos onze Albatros bijt niet.